Poštovani kupci,
Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da vam pomogne.
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od dana kupovine.U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:
SERVISIRANJE I POVRAĆAJ NOVCA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Ultrasun.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će biti isporučen novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.
Prodavnica Ultra Sun zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.
PRILIKOM REKLAMACIJE ROBE ZA KOJU JE TRGOVAC ODGOVORAN ZA NESAOBRAZNOST, KUPAC JE DUŽAN:
- da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom na adresu naznačenu na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Takođe originalna ambalaža nije obavezna da bismo prihvatili reklamaciju.
- da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovin ili drugi dokaz o kupovini.
- da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara.
- posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na broj telefona 011/22-83-677.
Za više informacija možete nas kontaktirati na maloprodaja@ultrasun.rs
Ukoliko je reklamacija uvažena, prodavac je dužan da potrošaču ponudi da bira između popravke ili zamene, koju bi trebalo da izvrši prodavac, a u primerenom roku. Pod zamenom se podrazumeva zamena za robu iste vrste, modela i količine. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da ponudi odgovarajuću zamenu (npr. Nema u prodaji model koji je potrošač prvobitno kupio u odgovarajućoj boji, veličini, količini...) roba može biti zamenjena za neku drugu, ali samo uz saglasnost potrošača.
Ukoliko zamena ili popravka nisu mogući ili predstavljaju nesrazmerno opterećenje, potrošač može da zahteva sniženje cene (vraćanje određenog procenta, odnosno određenog dela od cene koja je naplaćena od potrošača) ili raskid ugovora. Raskid ugovora podrazumeva da potrošač vraća robu prodavcu, a prodavac vraća potrošaču novac.
Da bismo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vreme svi izbegli nepotrebne troškove, zajedno moramo poštovati sledeću proceduru slanja robe na servis.
KAKO REŠITI I SKRATITI VREME REŠAVANJA REKLAMACIJE?
Uz uređaj je neophodno da nam dostavite Ugovor o prodaji i kopiju računa. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi izbegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije. Primer: ako ne radi sijalica u UV lampi, potrebno je dostaviti kompletnu UV lampu.
Uz svaku komponentu napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi. Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen. Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer tako možemo doći u situaciju da kvar ne otklonimo i vratimo Vam isti uređaj. Budite što detaljniji u opisu.
Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca.
U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu. Takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.
Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u Vašem i u našem interesu da se reklamacije i servis rešavaju u što je moguće kraćem roku.