Reklamacije i servis

Poštovani kupci,

Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da vam pomogne.

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Kupcima koji ne podležu zakonu o zaštiti potrošača pruža se proizvođačka garancija u trajanu od 12 meseci.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Ultra Sun garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na maloprodaja@ultrasun.rs



REKLAMACIJE

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


1

DOA – DEAD ON ARRIVAL JE REKLAMACIJA U TRENUTKU ISPORUKE ILI PRVOG KORIŠĆENJA:

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko je paket koji vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, a ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.

b) ako tokom instalacije ili prvog korišćenja utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim kontaktom.


2

REKLAMACIJA NA FUNKCIONALNU ISPRAVNOST TEHNIČKIH PROIZVODA

U ovom slučaju, robu odnosite u naš maloprodajni objekat. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate našu službu za reklamacije putem telefona 011/22-83-677 ili putem mail-a na maloprodaja@ultrasun.rs kako biste dobili potrebne informacije.


3

REKLAMACIJA NA OŠTEĆENU POŠILJKU

Ukoliko vam paket ili proizvod koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je paket dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.


4

REKLAMACIJA ZBOG NESAOBRAZNOSTI PRILIKOM KUPOVINE NA DALJINU


Prilikom kupovine na daljinu, potrošač ima pravo da se predomisli, odnosno odustane od kupovine u roku od 14 dana od kada mu je isporučen proizvod i to bez navođenja razloga za odustanak (npr. ukoliko se potrošaču ne dopada proizvod, koji objektivno nema nikakve nedostatke). U tom slučaju, troškovi vraćanja robe padaju na teret potrošača, a prodavac je dužan da novac za robu vrati najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave potrošača. Potrošač je dužan da robu vrati u originalnom pakovanju i neoštećenu inače gubi pravo na ovu vrstu reklamacije.


SERVISIRANJE I POVRAĆAJ NOVCA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Ultrasun.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će biti isporučen novi proizvod ili će novac biti vraćen.

Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.

Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Prodavnica Ultra Sun zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.


PRILIKOM REKLAMACIJE ROBE ZA KOJU JE TRGOVAC ODGOVORAN ZA NESAOBRAZNOST, KUPAC JE DUŽAN:

- da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom na adresu naznačenu na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Takođe originalna ambalaža nije obavezna da bismo prihvatili reklamaciju.

- da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovin ili drugi dokaz o kupovini.

- da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara.

- posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na broj telefona 011/22-83-677.


Za više informacija možete nas kontaktirati na maloprodaja@ultrasun.rs

Ukoliko je reklamacija uvažena, prodavac je dužan da potrošaču ponudi da bira između popravke ili zamene, koju bi trebalo da izvrši prodavac, a u primerenom roku. Pod zamenom se podrazumeva zamena za robu iste vrste, modela i količine. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da ponudi odgovarajuću zamenu (npr. Nema u prodaji model koji je potrošač prvobitno kupio u odgovarajućoj boji, veličini, količini...) roba može biti zamenjena za neku drugu, ali samo uz saglasnost potrošača.

Ukoliko zamena ili popravka nisu mogući ili predstavljaju nesrazmerno opterećenje, potrošač može da zahteva sniženje cene (vraćanje određenog procenta, odnosno određenog dela od cene koja je naplaćena od potrošača) ili raskid ugovora. Raskid ugovora podrazumeva da potrošač vraća robu prodavcu, a prodavac vraća potrošaču novac.




SERVIS

Da bismo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vreme svi izbegli nepotrebne troškove, zajedno moramo poštovati sledeću proceduru slanja robe na servis.


KAKO REŠITI I SKRATITI VREME REŠAVANJA REKLAMACIJE?

Uz uređaj je neophodno da nam dostavite Ugovor o prodaji i kopiju računa. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi izbegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije. Primer: ako ne radi sijalica u UV lampi, potrebno je dostaviti kompletnu UV lampu.

Uz svaku komponentu napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi. Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen. Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer tako možemo doći u situaciju da kvar ne otklonimo i vratimo Vam isti uređaj. Budite što detaljniji u opisu.

Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca.

U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu. Takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.

Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u Vašem i u našem interesu da se reklamacije i servis rešavaju u što je moguće kraćem roku.

visa master bancaintesa visa master maestro dina amex
Back To Top